centrum rachunkowości

Centrum Rachunkowśći PRESTIŻ S.C.ul. OBŁOŃSKA 1a/, tel. 82 565 71 71

                          Centrum Rachunkowści PRESTIŻ S.C.

KSIĘGOWOŚĆ
100% Satysfakcja z usług 

BIURO RACHUNKOWE

CHEŁM

    ul. Obłońska 1a/9, 22-100 Chełm
     tel. + 48 82 565 71 71

KRASNYSTAW

    ul. Matysiaka 2, 22-300 Krasnystaw
     tel. + 48 82 576 11 28


OBSŁUGA KSIĘGOWA FIRM

Centrum Rachunkowości PRESTIŻ s.c. to nowoczesne biura rachunkowe, których głownym zadaniem jest profesjonalna i kompleksowa obsługa księgowa podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych.          Prowadzimy nasza działalność  na terenie woj. lubelskiego, a w szczególności w okolicach Chełma i Krasnegostawu.

 

Naszym podstawowym atutem jest kompetentna kadra księgowa dedykowana naszemu Klientowi. To, co nas wyróżnia na tle konkurencji, to atrakcyjne ceny, doskonała organizacja pracy, nowoczesne systemy informatyczne wkorzystywane do prowadzenia rozliczeń, wiarygodność finansowa oraz  doświadczenie w obsłudze Klientów. Swoją ofertę kierujemy do małych, średnich i dużych firm, które poszukują nowoczesnych i pewnych i w pełni profesjonalnych rozwiązań, będących wsparciem dla biznesu.

 

Oferjąc obsługę księgową firm zachowujemy najwyższy poziom usług w przystępnych cenach. Gwarantujemy bezpieczeństwo i odpowiadamy za powierzone nam czynności. W wyjątkowych sytuacjach dojeżdżamy do Klienta. Oferowana przez nas obsługa księgowa firm w Chełmie i Krasnymstawie to nie tylko doraźna pomoc, ale także opieka o każdej porze dnia i nocy.



KSIĘGOWOŚĆ

PODATKOWA KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

Nasze usługi z zakresu obsługi firm rozliczających się za pomocą Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów obejmują:

  • weryfikację dostarczonych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • wprowadzanie dostarczonych dokumentów do systemu księgowego 
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i tabel amortyzacyjnych,
  • wyliczenie zaliczki na podatek dochodowych od osób fizycznych,
  • sporządzenie rejestrów VAT,

  • sporządzenie deklaracji VAT,
  • wysyłkę deklaracji do Urzędu Skarbowego w ustawowych terminach,
  • sporządzanie deklaracji PIT-36 lub PIT-36L,
  • sporządzanie raportów do GUS,
  • wyprowadzanie zaległości,
  • zlecone prace biurowe

PEŁNE KSIĘGI HANDLOWE
Nasze usługi z zakresu obsługi firm rozliczających się na podstawie Pełnych Ksąg Handlowych obejmują:

  • sporządzenie planu kont i polityki rachunkowości dla rozpoczynających działalność gospodarczą,
  • weryfikację dostarczonych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • wprowadzanie dostarczonych dokumentów do systemu księgowego 
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i tabeli amortyzacyjnej,
  • wyliczenie zaliczki na podatek dochodowych od osób prawnych,
  • sporządzenie rejestrów VAT,
  • sporządzenie deklaracji VAT,

  • wysyłkę deklaracji do Urzędu Skarbowego w ustawowych terminach,
  • prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
  • sporządzenie i wysyłkę potwierdzeń sald,
  • sporządzanie deklaracji CIT-8,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie raportów do GUS,
  • dodatkowe zlecone prace biurowe,